NU FÅR JAG DAMP PÅ RIKTIGT

LÄS NOGA

Angående designerna, IGEN ! Jag har inte den datorn, mamma har gömt den & jag får inte vara inloggad mer än en halvtimme per dag på datorn. Så jag sitter inte ens vid den datorn med photoshop! OCH JAG HAR påbörjat alla designer, men det kommer att ta tid & det är verkligen inte mitt fel. Jag har 28 stycken att göra nu. Jag gör ungefär en design på en & en halv timme. Så det blir otroligt många timmar & då kommer mitt sommarlov vara as tråkigt. Plus att jag åker till Turkiet på onsdag, sen hemma i två dagar sen drar jag på läger. Efter det är jag hemma i tre dagar sen åker jag till smögen i fyra veckor. JAG HAR INGEN TID, FÖRLÅT MEN JAG HAR VERKKLIGEN INTE TID ATT GÖRA 28 DESGINER OCH JAG HAR INTE ENS PHOTOSHOP DATORN.
MEN DET FÖRSTA DESIGNEN JAG SKA BÖRJA MED ÄR SELENA GOMEZ BLOGGEN, för hon har haft mest repsekt av alla!



Kommentarer
Postat av: "L"

Hej, bra skrivet!

Förstår att du har fullt upp att göra designer och tycker faktiskt synd om dig att alla kommenterar hela tiden.

Bry dig inte om dom, du är mycket mer värld. Och dom som kommenterar hela tiden om du kan göra färdigt deras design, skit i dom! Dom fattar väl själv att du har fullt upp och om jag vore du skulle jag inte brytt mig utan njuta av sommarlovet.

Tack förresten att du valt att göra min först, men jag accepterar om du inte har tid och jag kan vänta mer tid om du inte hinner. Jag förstår att du mycket hellre vill va med dina kompisar än att göra designer åt folk som inte accepterar att du inte har tid.



Ps, jag har tagit bort min blogg men jag håller på att göra en ny nu så du inte tror att jag inte ska blogga mer men jag hade fel på mina inställningar så jag bestämde mig för att göra en ny, bara så du vet. :)

2011-06-20 @ 15:44:07
Postat av: Daniela:)

Bra skrivet! :) Du behöver inte skynda dig med min, jag fattar ju, jag vill ju inte sitta inne vid datorn heela sommarlovet liksom,så det är okejj :) Ha det bra i turkiet, men vi kanske ses på arlanda, åker till spanien på onsdag oxå, så vi kanske ses!:D KRAM!

2011-06-20 @ 20:47:38
URL: http://myfunnylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0