i tältet

hej hej! ;)
linnea skriver. jag nora och ellen sitter i tältet och snackar och lyssnar på spotify. :)
igår var vi nere vid rösjön och tränade, jag, nora, ellen och lovisa.
vi kände på vattnet, det var grymt varmt.
vi funderade på att bada men vi gick hem istället och åt jorddgubbar med nutella.
sen skulle vi ta fotbad i mitt badkar, och när vi suttit där ett tag,
så tappar lovisa sin mobil i vattnet, så hon svarar inte på sms eller nåt tills på fredag.. iaf, då gick lovisa hem och jag nora och ellen gick ut i tältet, då va klockan typ 00.00
då satte vi på en film, men efter halva somnade vi typ..haha vi hade planerat hela natten, så spomnar vi. :S
men nu sitter vi och pratar..vi hörs.

igår. jag och nora :D älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0