hihi det bara väller in .. nästan i allafall

                                               Anonym om wuhuuu min första komentar :D:

Här har du en fråga du kan svara på eller två :)

Vilken vecka ska nora till ssc?
Vilken sport ska hon gå på?

till diig super sööta fanny :)

SVAR: Hon ska på dans vecka 2 med miiig :)



Alexandra S - Mode, design & vardag om wuhuuu min första komentar :D:

                                             Hej fanny :D <3 :$
 
                                     SVAR : hej alexandra :$;) <3

      fridadalvik om Du är vacker som du är.:

Den här bilden är så jävla vacker Fanny! (tycker att du är duktig som bloggar åt Nora!) :D <3

SVAR: Taack så mycket ! :)
haha jaa jag gör mitt bästa... typ.. ;)


Kommentarer
Postat av: lovisa

Fanny, skaffa en blogg :D

2011-06-27 @ 22:12:21
Postat av: Linnea Berglund

tjabba fanny! du ska till ssc med din pojkvän (linnea berglund) också. ;) glöm inte de! ha..ha

2011-06-29 @ 00:38:59
Postat av: mqttias lautakoski

2011-06-30 @ 22:21:38
Postat av: mqttias

En fråga när ska du och fanny till Ssc?

2011-06-30 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0