Friends Are like Stars. You Don't Always See Them, but You Know They Are Always There

Heihei, jeg er Nora's søskenbarn Marlen!
jeg vil bare si at Nora, flytt hit! Jeg savner deg!

Vi har så mange gode minner sammen! Når vi gikk påskeharer, solgte blomstrer, sminket oss helt forferdelig og ikke minst alle gangene vi har sett på og ledd av filmen Tur retur!

 

Haha, husker du dette? Marlen's spesial!
Gulerot maske med karamell! Perfekt når du vil ha klissete hår!




fiint!



Savner deg utrolig! Jeg er veldig glad i deg, er bare synd det er så langt mellom oss!
Vi sees i sommer! For da skal vi kose oss i Smøgen :*
Ilu, klem Marlen <3
Btw, takk for jeg fikk låne bloggen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0