BACK ON TRACK.



Äntligen är jag tillbaka?
Tänkte berätta om varenda dag fram och tillbaka nu så.. Vi börjar med torsdagen helt enkelt!

Torsdag - Ni fick ju uppdatering på morgonen, super? Träffade iaf Fanny rätt sent i stan faktiskt. Sen åkte i direkt till grönan var där i nån timme med Casper, Lukas, Axel & Sebbe.. Minns inte alla, men tror det ar alla. Sen åkte jag & Fanny till farsta runt åtta tiden. Åt och sånt med hela deras familj hos Camilla. Satt kvar där rätt sent och bara snackade i kvälls solen, tjockt najs? Sen drog jag och Fanny ut och rodde, super mysigt. Vi satt där och snackade om allt i minst två timmar. Sen rodde vi in igen och tog det chill och gick ner till våran stuga, underbart!



Fanny somnade med min hand i hennes ! :)

Fredag - Vaknade sent som vanligt, segade otroligt mycket ;) Kom iväg där ifrån runt tre tiden :o Men vi åkte iaf och shoppa & Gabriel kom , vi hade 2 års jubileium :') Älskar dom, vi gick till djurgården och satt där och myste till solen och fotade och sånt. Sen skulle jag & Fanny på petter&september konserten på grönan, sjukt bra! Men vi var inte där så länge för skulle hem tidigt och mötte upp mamma på kungsam och åt där typ. Sen gick vi runt där i gamla stan med några fler vänner, sjukt mysigt. Kom hem vid typ ett.





Lördag ( Idag ) - Vaknade tidigt, med världens varmaste rum.. Usch, aja.. Åt frukost med mera & gick ut och solade och sen blev jag galet sugen på att bada, så ringde min kära vän Jennifer & vi drog och badade. TOPPADE HELA MIG ! Stolt tjej här. Sen åkte vi hem till mig och åt glass och efter det direkt till henne igen ;) Satt ute och snackade skit mysigt ;)



DAGENS HÄNDELSE : Ramlade i poolen hemma med kläderna på , HAHAHAHHA! TYPISKT MIG.




Kommentarer
Postat av: 17 årig morsa

Fan vad kul.... Jävligt avis!!!!!

2011-06-04 @ 22:50:18
Postat av: Anonym

Rööööööööj

2011-06-04 @ 23:12:52
Postat av: Anonym

Röööööj på grönan / SEBBE !!!! ;D

2011-06-04 @ 23:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0