Back in reality.

Hejsan hoppsan.
Nu kära vänner, nu är jag tillbaka i härliga Nacka
så tror inte jag kommer Blogga så mycket mer på Noras blogg , kanske lite får se ;)
Men Nora kommer ju ändå hem i morgon !!!!!!! asså fattar ni hur mycket jag har saknat henne. :O
Men men det var trevligt så länge det varade jag dyker säkert in många fler gånger och kommer med mina finfina komentarer, men så ni får ha det så bra så länge.
ciao ! :)
haha fan vilken rolig tid det var alltså, alla säger att dom skämms över ''fjortisperioden'' men det gör fan inte jag, okej jag går inte runt och skryter om det direkt., men vafan det var sjukt kul man gick runt och levde livet helt enkelt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0