- BRY DIG INTE OM SKIT SNACK

FÖRST: SKIT SNACK KOMMER MAN ALDRIG UNDAN
Vet att det är hur jobbigt som helst att direkt man vänder sig om snackar någon dåligt om en. Men seriöst bry dig inte om det, så fjantigt att gå runt & vara ledsen. Tillslut märkar man att det snackas om en HELA tiden. Men så kommer det alltid vara. Du är otroligt mycket starkare än personen, eftersom det är den som är osäker.
TÄNK PÅ VAD DU SÄGER, ALLA HAR NÅGON GÅNG INTE SAGT NÅGOT SÅ SHYSST OM EN PERSON.

OCH EFTERSOM DOM FLESTA HAR SNACKAT SKIT, SÅ ÄR ALLA LITE OSÄKARA, TÄNK EFTER FÖRE.

Bry dig inte för att..

♥ .. Det sänker ner ditt eget självfötroende.
♥ .. Man kommer aldrig undan skit snack, oavsett hur älskad man är
♥ .. Du vet att du själv har sagt lite saker om andra, erkänn bara
♥ .. Du är mycket bättre än dom

Saker du absolut inte borde göra i sånna situationer..
.. Snacka skit om den personen som snackat om dig
♥ .. Lägg inte ner massa tid för att gråta till detta, så onödigt. För man kommer aldrig undan detta
♥ .. Kaxa inte emot

Saker du borde göra i sånna situationer..
.. Gå fram till personen & säg, du vet att du kan säga saker till mig istället och inte till andra, visa att du är tuff!
♥ .. Bry dig inte, du är starkare än dom och de bevisar dom tydligt
♥ .. Det personen sa om dig, ta reda på allt & gör exakt allting tvärt emot
♥ .. Säg till personen "Jag bryr mig inte om vad du tycker om mig, jag är bara mig själv. Du får ta mig som jag är , om du inte kan det heller så får du väl snackade om mig, men jag kommer inte bry mig är otroligt mycket starkare än dig".




BILD FOTAD AV MIG

Kommentarer
Postat av: Thilda

Du säger först att man inte ska bry sig, sen ta reda på vad personen gör och göra tvärtom? Varför ens lägga ner tid på en person som snackar skit om en? Och vad menar du med kaxa inte emot?

2011-06-09 @ 21:56:00
URL: http://Thildas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0