Like my style.

Tjenare bloggen min, idag blir det åka över till kungshamn med den bästa. Kärlek till vädret säger jag bara! Men vi ska börja fixa oss & så. Sen drar vi över till kungshamn och kollar lite i affärer där idag.

Sen kommer det tusentalls gäster hit idag. Och imorgon. Fullt hus, som vanligt.. Men aja, det blir väl trevligt. Men vi tar med kameran idag, så komme komma massor med bilder sen, hoppas jag! Sen ikväll blir det nog ute kväll, hihi ;)



Gäller att bjuda på sig ibland också! ;)

Kommentarer
Postat av: idalafontaine

du är sjukt söt!

2011-07-16 @ 14:07:28
URL: http://idalafontaine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe söt du är!

2011-07-16 @ 16:06:15
Postat av: Meja

din charm sprider sig vidare till mig genom att jag bara kollar på den hära bilden :$

2011-07-16 @ 16:58:33
Postat av: Anonym

Ansiktsmålning ! ;)

2011-07-16 @ 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0