Juli Rean



Blir shopping med mamma & sen bio. Ska bli trevligt, eftersom att jag inte gjort något med min mor på ett väldigt långt tag.. Asså ensam då ;) Så vi ska kolla lite på rean i stan & så. Och Alexandra du är luuugnt bäst på att kommentera! Men nu sk jag dejta min dusch & göra en ordentligen hårinpacking ska bli sååå jälva skönt! Sen fixa mig sen taggar jag till stan. Ska shoppa mycket ;$ För seriöst, jag behöver det verkligen! Sen ska jag väl packa lite, eftersom jag taggar till smögen på onsdag & yepp jag har med mig min dator i bilen & jag har den på smögen;) Så det kommer bli grymt bra uppdatering, ora er inte, hihihi :D
Och om ni känner igen mig i stan , säg gärna hej :$



Otroligt fin bild på mig tycker jag asså

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah söt

2011-07-11 @ 12:24:56
Postat av: irma.

Älskar den bilden med rosa tröja hehhehe från turkiet alltså den som du har som typ.. profil på bllooogggiiish :D sööööööööööööööööööööt. hehehe, nej men nu ska jag vara kul så hejdå sötaste !

2011-07-11 @ 12:49:29
URL: http://irmeliins.blogg.se/
Postat av: Alexandra S - Mode, design & vardag

yeey ! ;) hahah söt bild, och låter roligt att shoppa ;) lägg upp bilder om du köper ngt :D :*

2011-07-11 @ 18:00:30
URL: http://allexs.blogg.se/
Postat av: elin

puttenutte vad störd..oj, menade söt..

2011-07-13 @ 12:43:18
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0