Inlägg 01- Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv



♥ Jag bokstavligen älskar allt med hösten! Musiken, kläderna, bloggdesignerna & känslan!
♥ Jag hatar folk som härmas! Hahah, taskigt egentligen, men så är det!
♥ Jag har älskat en låt ( Dirty Dancing ) I över ett år nu & jag tröttnar aldrig på den!
♥ Jag har inte träffat Eric Saade på flera månader nu, vilket är plågande.
♥ Jag älskar knappar på kläder!
♥ Jag sitter oftast uppe SENT på kvällarna för att jag skriver låtar..
♥ Jag hatar, raggmunk, potatisbullar & gröt. Dör av lukten!
♥ Jag är halvnorsk & kan nästan flytande norska.
♥ Smögen är som mitt tredje hus&jag älskar stället. Helt underbart!
♥ Jag har redan tappat bort min kamera laddar sladd.. :$
♥ Jag är helt grym på att smygfota!
♥ Jag är allergisk mot myggbätt..
♥ Egentligen bryr jag mig inte ett skit vad folk snackar om mig, men jag tar ändå alltid upp det med personen som snackat om mig & brukar fråga andra vad den personen sa. Hahah!
♥ Jag har tröttnat lite på grönan, men självklart att jag ska dit mer i sommar!
♥ Min brosa är död

Kommentarer
Postat av: Anonym

e din brorsa död? :o kärlek till dig, du har typ världens bästa blogg ;)

2011-07-13 @ 12:06:27
Postat av: Anonym

e din brorsa död? :o kärlek till dig, du har typ världens bästa blogg ;)

2011-07-13 @ 12:06:49
Postat av: elin

du är så söt min älskade pingla!

du vet att jag alltid är här och ställer upp för dig, tveka aldrig på att ringa/smsa eller nått när du behöver någon, för då är jag där. Alltid. <3

2011-07-13 @ 12:34:48
URL: http://elinwallons.blogg.se/
Postat av: Ella♥

Din bror :( berätta :O

hur e du halvnorsk^^

asåå vi e ganska lika på sättet :O

2011-07-13 @ 21:29:37
Postat av: Anonym

2011-07-14 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0