Gammal låt men så underbar



Nu älsklingar,
så åker jag äntligen till smögen! Väskan är packad & hur taggad är jag egentligen ? :') Lyssnar på sjukt gammal musik & det kommer jag att fortsätta med! Sätter mig i bilen om någon timme eller något. Sen så drar vi oss ner i sju timmar i bil mot mitt favorit ställe. Jag kommer ha internet i bilen, så idag blir det mycket uppdatering , i think! Älska att pappa kan fixa sååå mycket (a) Han är beeest! :) Kommer fram rätt sent idag.. Men aja, kommer i alla fall vara underhållad hela resan, eftersom jag sitter med min dator + musik & sist men inte minst, pappa, kristina & molly ;)



Kommentarer
Postat av: hej

är det du på bilden? :)

2011-07-13 @ 12:26:50
Postat av: elin

ha det bäst din häst! :)

2011-07-13 @ 12:35:19
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0