Den tiden jag var fjortis.. JUST READ IT

Jag får ofta massor med kommenterar av folk, hur kan du vara så älskad & populär. Men så var det inte kan man säga.. Under min fjortis tid får ett & ett halvt år sen, så blev jag typ mobbad. Fick blickar varenda dag i skolan. Dom ända som ens stod ut att kolla på mig var killarna, Jennifer & Ida. Men oftast hängade jag med killarna. Eller så gick jag ensam. Mamma frågade alltid om allt var bra & självklart sa jag ja. Jag hatade min klass. Och grät varje dag efter skolan. På helgerna träffade jag Fanny & folk i nacka , huddinge & folk i hld. Det var liksom dom som accepterade mig. Jag fick kämpa mig igenom varenda skoldag. Den kanske inte låter så farligt, men gå runt med det varenda dag var fan jobbigt. Alla gick förbi mig i korridorena, gav blickar & sa jäääävla fjortis, äckel & massa mer. Men jag lärde mig att leva med det. Och tillslut bara sket jag i det. Var inte fjortis längre. Fick inga bitch blickar, inga kommentarer, ingenting. Då blev jag accepterad av dom i min klass, ingen kunde ta mig som den jag var som innan. & det sårar mig idag. Tänk att man inte kunde bli accepterad för att man sminkade sig lite mer en alla andra & hade ett annat beteende. Tycker det är så sjukt dålig stil. Så var det med alla i min klass. Sen direkt när jag slutade som det var jag tydligen helt plötsligt "den skönaste tjejen i klassen.." Varför tog ingen mig som den personen jag var? Men nu är jag tydligen som alla säger den "populära" och "älskad" av alla, det är inte sant. Visst jag kanske har många vänner. Men populär.. Det vill jag inte ens vara. Men jag blir fortfarande nämn som "Nora, den där fjortisen" Det är så alla 96/95or kommer ihåg mig iaf, ifrån pea & så.. Direkt när jag inte var fjortis det var då alla accepterade mig som den jag var, blir ledsen av att tänka på det

2009 / 2010


Jag var hur svag som helst den här tiden. Jag lyssnade på depp musik hela tiden! Jag orkade inte ens se på mig själv,  jag sa såhär till mig själv typ varje dag " Hur fan ser jag ut, varför hatar alla mig " Jag var ju helt oskyldig. Jag var inte en sån där kaxig fjortis som alla andra var. Jag var den jag alltid har vart. Men ändå var jag hatad av hela min klass, paralell klass, HELA SKOLAN !



2011

Just nu , jag är så glad att jag faktiskt orkade igen skiten. Jag kämpade allt.. Men just den här tiden så går det bra för mig. Jag har inga problem. Visst, vissa i min skola, klass & allt, hatar mig. Men aja! Har lärt mig att leva med det, nu pallar jag inte bry mig mer. Jag är iaf mig själv. Som jag alltid vart & kommer alltid att vara.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns, hemskt..

2011-07-17 @ 20:09:52
Postat av: isak

fett synd om dig det var :( håller med dig

2011-07-17 @ 20:34:42
Postat av: Anonym

känns skönt att du skrev det, för jag är mitt i det..

2011-07-17 @ 23:10:37
Postat av: Anonym

Var dig själv, det finns bara en av dig!

Du äger tjejen!

2011-07-17 @ 23:12:16
Postat av: Jeffaaaa

"Dom ända som ens stod ut att kolla på mig var killarna, Jennifer & Ida."

TUMMEN UPP FÖR DET :DDD <333333

2011-07-17 @ 23:12:19
URL: http://jefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0