Den lilla tiden med dig..

Att träffa dig så kort tid, det var svårt för mig. När du gick bredvid mig & snackade om verkligen allt med mig, igår.. När jag tänker efter var det helt underbart. Visste inte ens att jag betydde så mycket för dig. Jag fattade inte varför vi ens "bråkade" vissa dagar, så onödigt. Jag hatar att tänka att du kanske aldrig mer kommer att träffa mig. Jag blev typ överlycklig när du skriver & allt! Jag tror seriöst jag är kär, jag blev kär på en liten vecka. Du kändes äkta , fast ändå rätt omogen. Men det brydde jag mig inte om. Kärlek har aldrig känt så rätt som det gjorde när jag var ensam med dig, den korta studen.. Jag har insett det nu , du betydde mer än vad jag trodde,kärlek har aldrig känt så här jävla rätt.. ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra S - Mode, design & vardag

aaaaaaw, låter gulligt hihi! :))) <3 (erkänn, jag är rätt duktig på att kommentera...) (y)

2011-07-09 @ 20:48:37
URL: http://allexs.blogg.se/
Postat av: Alexandra S - Mode, design & vardag

aaaaaaw, låter gulligt hihi! :))) <3 (erkänn, jag är rätt duktig på att kommentera...) (y)

2011-07-09 @ 20:48:37
URL: http://allexs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0