Åsikter om dessa låtar



Jag tycker låten är bra, jag hatade den i början. Men på något sett så är den spännande! Jag kan lyssna på den i flera timmar & leva mig in i det hon sjunger. Jag tycker hon suger på att sjunga men det är det som gör hennes röst speciell. Men läskig & bra låt.. ↓





Fan vad jag älskar denna låt! Alla hatar den , men fyfan vad härlig den är! Helt underbar, bokstavligen. Hon kanske inte är den bästa sångerskan, men låten ? Helt grym! Blir as taggad av någonting av den här ↓




Bästa låten Fronda nånsin gjort. Perfekt låt till tonårstjejer! Jag känner massa som i sånna här situationer & vissa som mobbar andra känner jag också, perfekt låt för alla att förstå hur jävla seriöst detta är. Ta hand om er & bry er inte om andra. Och ni andra - lägg ner, ni visar bara att ni är otroligt osäkra. Då får bara massa rykten & tappar massor med vänner efter ett tag, tro mig! Låten är helt grym. Nora ♥ Fronda. ↓


Kommentarer
Postat av: elin

jääääävlar vad frondas låt var bra!

den snor jag ;D

2011-07-13 @ 12:41:56
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0