- Bästa veckan i mitt liv


Känslan av att åka dit var helt obeskrivlig. Vi åkte bil i ungefär två timmar tills vi äntligen äntligen var framme! Min första kommentar när vi kom ut i från bilen var "Nora Hedin har satt sin fot på sportscamp, nu ska vi göra norrköping oroligt" vissa skrattade lite. Jag & Fanny gick med alla våra väskor och fortsatte mot inchekningen. Vi chekade in & fråga vad vi skulle och så, men självklart gick vi fel iaf.. Men tillslut hittade vi, då vi hittade två sängen bredvid varandra och dom två tog vi. Vi fixade oss lite & hälsade på dom flesta som hade kommit. Sociala brudarna! Sen gick vi runt & kollade. Träffade massa kompisar & så redan första dagen. Och första dagen så hade vi träning på kvällen, zumba! Faktiskt roligt, fast rätt svårt om man vill att det ska se snyggt ut ;) Sen blev det duschen & sen fixade vi oss & så. Den kvällen var den bästa kvällen i mitt liv, alla var helt galna & fatta 90 stycken tjejer som röjer i ett rum! :) Fasen vad najs det var. Men sen blev det sent & vissa ville självklart sova också, aja så är det väl alltid! Så tillslut somnade alla & alla var ganska så tajta varandra! Blev väckta av ledarna dagen efter ungefär vid kvart över sju & det man gjorde då var att fixa sig, så där stod 90 tjejer & delade smink, plattång, hårspray, perfymer, kläder & vi hade bara sex speglar, hehe ;) Vi blev redan andra dagen som värsta familjen! Sen fick man tagga mot frukosten, förlåt men otroligt äcklig mat var det! Sen hade vi alla fall träning , super kul! Dans är som en del av oss nu! Vi hade runt 4 träningar varje dag! :) Sen duschade man & fixade sig & gick ut och lärde känna alla som var där! Och såhär var der varje dag, låter tråkigt. Fast nej, det är absolut den bästa veckan i mitt liv! Det är helt overklig känsla.. Inget tjafs! Alla älskade bara att vara där & just min grupp - grupp tre! Dom var helt freaking underbar! Alla skämde ut sig, vi ställde oss på en scen med världens högsta musik, tog upp massa killar där & bara stod och dansade till den extremt höga musiken på scenen , scenen var liten men alla trängde sig in på hela scenen! Alla hoppade, skrek, sjöng med & gjorde allt för att synas! Helt underbart var det, vi fick all uppmärksamhet & tusentalls bitch blickar av fotbollstjejerna! ;) Men hur mycket brydde vi oss om det ? I N G E N T I N G. Alla bara levade livet! På kvällarna hoppade mest alla runt lite överrallt så det var rätt utspritt! Så jag & Fanny hängde med vissa som dansade och vissa från fotbollen, hockyn, innebandy, tennis, multi & alla andra sporter, fast mest killar! ;$ Skämde ut oss och fick all uppmärksamhet på oss! Jag hade känslan att tänka, shit vi ska åka hem om fem dagar & dagarna blev bara mindre och mindre.. Och vi tränade mer och mer för varje dag som gick. Och maten var råäåå äcklig så man åt knappt något, drack lite & var trött. Så man blev lite yr vissa sekunder, jag var rätt illamående vissa dagar, men det gick över! Sen var festen som tyvärr inte var den roligaste som fanns, men det funkade! Vi satt mest utanför med massa andra, det var sjukt lökigt där inne. Men vi hade kul ändå! Haha vi var mest i Eddie's rum & hade kul ( misstolka inte.. ) och på kvällen skulle kallsong racet vara ;) Vi drog ut ungefär tjugo i tolv & kommer ner till bananhuset & ser att hur många ledare som helst springer efter oss och vi fick panik så alla tjejer sprang ut och skrek allt vi hade då alla killar springer ut i kalsonger & bara skriker dom med & dans tjejerna ( vi asså ) startade kalsong racet, fattar ni? VI STARTADE KALSONG RACET V. 2 2011 , skills!
Men sen var det bara att gå in & lägga sig igen. Sen kom vi till sista dagen.. Fan vad hemskt, ville inte åka hem då! Alla packade, vissa grät & så.. Alla kramades. Men det var inte slut än. Det var ju avslutningen också! Vi dansade & var massa andra saker, vissa sjöng & aa ni fattar. Sen när det var slut var det bara att säga hejdå till dom man såg & sen hämtade grejerna uppe i dansalarna, shit.. då grät alla & jag med. Var så jobbigt, jag kommer kanske aldrig mer träffa vissa av dom här tjejerna liksom! Det var hemskt, men alla minnena lever kvar & det som hände på sports camp, STANNAR på sports camp

Om du orkade läsa, är du underbar!







Inte alla bilder, men iaf några.. :) Saknar er alla, ni betyder allt för mig & kommer aldrig att glömma er. Vi ses nästa år

Kommentarer
Postat av: NORAHEDIN

TEST SAK

2011-07-10 @ 14:51:41
URL: http://noralife.blogg.se/
Postat av: josefine björklund

Hihi roligt att du tagit en bild ifrån mig !:D

2011-07-10 @ 16:23:32
Postat av: ww

2011-07-10 @ 18:49:23
Postat av: wilma

Oh, herregud vad jag saknar dig !

kommer följa din blogg tills nästa år, och då ses vi igen v.4! Du betyder verkligen jätte mycket för mig Nora <3

2011-07-10 @ 18:50:18
URL: http://wilmaklemedsson.blogg.se/
Postat av: Linnea Berglund

saknar! nora du vet vad jag sa, du såg mitt sms, åker till italien nu, och jag ljög, jag ångrar de så sjukt mycket! men inte helt, det hände, men inte med den personen jag nämnde och och han kom inte och räddade mig. men nora jag ångrar de så sjukt mycket! kan vi bara glömma det? FÖÖÖÖRLÅÅÅÅT!!..<3333

2011-07-10 @ 23:52:39
Postat av: Alexandra S - Mode, design & vardag

Ojdå har ngt hänt mellan dig och linnea :O

2011-07-11 @ 00:21:49
URL: http://allexs.blogg.se/
Postat av: Alexandra S - Mode, design & vardag

FINA BILDER OCH DU VERKAR HA HAFT DET UUUNDERBART SOM ALLA ANDRA, FÖRRESTEN :D <33

2011-07-11 @ 00:22:29
URL: http://allexs.blogg.se/
Postat av: mattias

Jättegulliga så bara så man vill krama dig

2011-07-11 @ 23:05:03
Postat av: Anonym

Jag läste allt visst är jag underbar!! :DD

/ Din jefaa som inte orkade skriva signatur<3 (a)

2011-07-11 @ 23:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0