R U B R I K

kom nyss hem har vart i centrum med fanny och träffade simon där och gabbe efter ett tag.
det var trevligt. men jag och simon har likadan mobil så jag bytta skal på den och sen glömde vi byta tillbaka..
så nu har jag hans skal och han har mitt. jaja..
blev bara en liten stund eftersom det snart kommer gäster hit och firar min syster.
nej, hon fyller inte år idag utan imorgon. men vi låssas att hon gör det idag, tss..
igår på matchen blev jag skadad. min arm.. har gjort någonting med min muskel. gör sjukt ont.
men det ska vi kolla på ikväll. imorgon så ska jag och luven hem till simon iaf, trevlans!
ska berätta om igår:  eller det gör jag sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra (:

Hej söt :)<3



tävla om att bli veckans blogg, http://alleofreby.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment



Kraaam, gillar din blogg ! <333 ;)

2011-01-16 @ 14:03:59
URL: http://alleofreby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0