H E L A D A G E N.

skolan först, sen så åkte jag mot sstan för att möta Fanny och gissa vilka jag träffar där, gabbe och henke:D
shit vad glad jag blev, sen följde dom med och träffade Fanny. sen åkte dom. jag och fanny åkte till stan och skulle på bio men så har såklart mitt bio kort gått ut -.- TYPSIKT min tur.
men men, så vi gick runt i stan och låssades vara tanter inne på NK, kul ;)
sen så åkte jag hem och det första som hände var att jag fick tacos! älska.
sen så kom max gb linus och oscar, sen var jag ute med dom och det var as kul.
och nu kollar jag på parmalenter, sjukt kul!
hur har eran dag sett ut?
clara, tack för det sjukt FINA inlägget <333



Kommentarer
Postat av: Erica Hansson

Sv; hihi yeees :D

2011-01-28 @ 22:03:52
URL: http://ericahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0