fanny henke niklas emil axel calle

åkte först till skolan , segt som vanligt. men treevligft att träffa alla igen!
faktiskt rätt taggad brud imorse innan skolan. helt sjukt men var helt enkelt taggad.
sen gick bara till lunch sen var emil och sebbe på min skola :)
aja, sen drog jag och mötte fanny i stan & vi snacka om allt vi har missat
och vi bestämde oss för att åka och träffa folk, sen åkte vi till henke.
vi väntade rätt länge på att dom som står där över skulle komma..
jaja, det blev bra iaf. imorgon fyller iaf niklas år, FJORTIS
men sen drog jag och fanny hem. åt olika håll! har garvat sjukt mkt idag.
herregud, ballongenrna som vi fick från mcdonalds , vi köpte glass där.
sen sprack min på tåget hahahaha. det var så kul. skrattade så att jag inte fick luft :P
men imorgon har jag sovmorgon till nio :p men skönt ändå.. får alla fall sovmorgon.



- har tyvärr inga bilder ifrån idag -
ska bli bättre på att fotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0