2010

2010 har upplevts av mig såhär
jag har fått tusen nya kompisar
hatat mitt utseende
gjort saker som jag ändrar nu
jag har haft sjukt kul
jag har ändrat stil
jag har vågat att vara mig själv.
2011, kommer att bli så mkt bättre.

 januari 2010, med fanny i nacka forum.
många problem den dagen, men det sket vi i.

 februari 2010, en rast i skolan.
jag, fanny, ida!
 mars 2010, underbara tider
fanny och jag hos mig!

 april 2010.
jag fanny och frida. otroligt mysig dag



mars 2010, skit kul med hilda den dagen!

 juni 2010,
issa jag fanny, skit underbar dag. jag och fanny lärde känna issa och emelie.
skit kul och eric var på scenen också!

 juli 2010,
på grönan, det var så jävla kul gud vad jag saknar den här dagen!

 augusti 2010,
jag och fanny påå smögen. så otroligt många minnen så otroligt kul.



september 2010, mysig dag med hildur och fanny på stan! oförglömligt minne



också september 2010, glömmer aldrig aldrig aldrig! älska dagen!
delade det med mina två favorit tjejer också!



oktober 2010, trevlig och kul dag med fanny på stan




november 2010, otroligt kul dag älskar dom tjejerna jag var där med

december 2010, min födelsedag och en dag innan födelsedagen också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0