- -

ni, tre mina bästavänner till mig va ni. det var bara vi fyra. allt var toppen..
men nu jag fattar inte vad som händer. iaf jag upplever det..
kanske inte ni. men det känns som att ni inte vill ha mig hos er.
det är som att det bara ska vara ni och ingen mer. jag förstår inte
vad det är jag har gjort. blir så ledsen av det. allt jag vill är att det ska vara vi fyra.
men jag kommer liksom aldrig med er. jag blir lämnad kvar och oftast bortglömd.
kommer aldrig in snacket och det slutar med att jag står där ensam.
jag tror inte att ni fattar ni betyder verkligen allt för mig, men vad ska jag göra?
säg någonting, så kan jag bättra på mig. för det är riktat mot mig.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Kommentarer
Postat av: Jefi♥

Vilka är det? <333

2011-01-27 @ 16:17:14
URL: http://jefi.blogg.se/
Postat av: Linnea

sötnos :) <33

2011-01-27 @ 17:44:59
URL: http://baralinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0