världens underbaraste ungar ellen&lovisa

idag har vi vart nere vid norrviken sen tog vi en buss & gick av på slutstation (som jag egentligen aldrig går av på) men man kan gå av på tre stationer för att komma till mitt hus. så skulle vi gå upp för en backe som det bara var is på, det var as halt, vi ramlade & grejor. Kommer upp ett videoklipp senare! sen så gick vi hem till mig satt först & pratade sen bakade vi & tillslut gick vi upp till mitt rum och snackade om sånna saker som bara vänner kan snacka om. det var faktiskt riktigt riktigt mysigt idag. kollade massa bilder från sports camp och blev verkligen taggade! pappa kommer snart så ska börja packa ner lite grejor som jag ska ha till honom! så puss alla pannkakor!




tog ingen bild med ellen ;(

Kommentarer
Postat av: Lovisa Ström

Hahah finfina bilder dära :) älskardignora<3

2011-02-05 @ 19:34:25
URL: http://lovessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0