INNELÅSTA I SKOLAN

ja, det där var lite dramatiskt jag och jennifer stannade ju och spelade idag.
lärde mig en ny låt på piano som jennifer hjälpte mig med!
det var iaf riktigt trevligt, men har sjungigt så mycket nu så det kommer bli svårt att
skrika på träningen, plus skräckfilmen igår, fyfan! aja såg vi att hela skolan var nersläkt.
eftersom vi var där till ganska länge. så vi fick lite små panik kan man ju säga.
men jag var tvungen att gå på toa, så kutade till toaletten och gick på toa.
sen så började vi små springa lite, eftersom. TÄNK om larmet skulle gå igång!
men sen när vi kommer till dörren så är den låst! och vi springer till andra dörrar.
och dom är också låsta. sen ser vi ett rum som lyser och där är en städerska
som tillslut öppnar dörren till oss, så aa det var lite dramatiskt sådära..
sen hinner vi med bussen direkt. sen så åkte jag hem och har pluggat engelska
som ska vara inlämnad imorgon. helgen så ska jag på ida's fest!
det ska bli skööj, ska fråga min mor om nåra sekunder om elin och fanny kan sova här på fredag.
det skulle ju vara lite små mysigt sådära. för på lördag är idas fest, så då kan vi fixa oss tillsammans!
har träning på lördag men då får dom både kämpa sig upp för att kolla på den, men det klarar dom nog.
skulle vara fett nice om det blev så. men nu måste jag fortsätta plugga.




HAHAHHA JAG OCH ELIN PÅ BILDER ÖVER HÄR BRUKAR BLI NER KNUFFADE AV ÅTTORNA KUL,right? ;$

Kommentarer
Postat av: Andrea

sv; Aw, taack, du meed! :)

Hur är det med dig idag dååå? :D

2011-02-08 @ 19:27:46
URL: http://andreahs.blogg.se/
Postat av: Jefi ♥

Japp, och man e då bjuden... (Not) Som vanligt... :'(

2011-02-09 @ 22:02:14
URL: http://jefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0