hiss hiss hiss



grönan
som vanligt måste jag hissa fina grönalund. helt underbart, right?
känslan av att åka i alla karuselerna är det bästa som finns för mig.
jag älskar höjder , utmaningar & saker som går upp & ner därför älskar jag guldkortet.
och den stösta hissen går till alla man träffar där och alla som jobbar där.
har alla på fb ;)

eric saade
älsklingen, måste hissa honom! skriver inte lika mycket om honom på bloggen.
men det är för att det kan bli alldeles för mycket, så har taggat ner lite!
men gud vad kul det kommer bli när jag och fanny ska till melodifestivalen.
jag har redan räknar ut han kommer att komma till finalen! och han släpper ju hans nya skiva
efter sommaren också, tyvärr så kommer det då inte bli en sommar turnè. . iloveyou

sommarlov
hur mysigt är inte det, har så många planer inför sommaren..
det kommer i nästa inlägg. så härligt! jag klarar mig inte utan sommaren.
gå i korta lätta och kalla kläder men ändå blir man varm, alla varma utekväller!
gud vad jag längtar, tänker på sommaren och lovet exakt varje dag!
den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, ellerhur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0