frisk! fast nääää

verkligen inte, febern är snaaaart borta. men känner mig mycket sämre än igår, febern är ju snart borta men förskyldningen gör så att jag inte kan sova och har fortfarande as svårt att andas.. går inte till skolan imorgon och inte i övermorgon heller som jag känner nu iaf, men man vet ju aldrig det kanske sker mirakel! haha driver. nej men man ska ta en dag i taget, har ju inte ätit någonting. och har verkligen ingen matlust! halsen behöver vi inte ens prata om, fyfan! och förskyldningen plus halsen gör så att det blir dubbelt svårt att andas, inte alls kul faktiskt..
men ska sova nu iaf. även fast jag inte kan, men vi hörs imorgon



HAAH DET HÄR ÄR TIDINSTÄLLT ; ) men jag mådde såhär när jag skrev det :D

ganska gammal bild, ser hyper ut ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0