♥ SSC - herregud vad härligt det kommer bli, tänkar på det exakt varje dag, drömmer om det varje natt!

♥ grönan - guld kort i år igen, grönan 24/7 , najs najs!

♥ badberget - åka till badberget med massa kompisar!

♥ grillkvällar - grillkvällar med kompisar snacka mysa och ta kort i solnedgången...

♥ ung08 - med otroligt många träffa gamla & nya kompisar! :)

♥ smögen - älskade smögen, självklart ska jag till min favorit plats på jorden!!

♥ träffa massa kompisar - gamla & nya hiss hiss hiss !




Kommentarer
Postat av: Alice

sv, aww, tack så mycket! :)

2011-02-13 @ 14:12:28
URL: http://kokosfroken.blogg.se/
Postat av: Linnea

har inte varit inne på datan på hela helgen de är därför jag inte kommenterat men jag vill typ kommentera på alla inlägg för jag har något att säga men de e min dator som krånglar bara så du vet :P hah men krya på dig älskar dig!! <33

2011-02-14 @ 21:53:03
URL: http://baralinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0