diss diss diss


överdriven rock musik
nej nu ska jag verkligen inte sänka dom som gillar rock! det tycker jag själv är coolt.
men när det blir överdrivet mycket så orkar man inte ens lyssna på det.
jag tycker annars att rock är väldigt coolt, men inte för mycket. men sjävklart, alla har sina egna stilar.
det är bara som jag känner! :) förlåt om någon tog åt sig!

skolan
är riktigt skoltrött. då menar jag också t r ö t t. trött på skolan! verkligen. och trött asså så att jag vill sova. haha.
men så har alla det. det är verkligen jobbigt. vill inte gå i skolan ibland är det bara jobbigt hela hela hela tiden. eftersom att jag knappt sover på nätterna heller, vaknar hela tiden. så är vekrligen trött på skolan, så tråkigt.


vintern
vintern är självklart riktigt mysig med nyår, julen, skidåkningen, snöbollskrigen! men usch vad jag är trött på vintern just nu. men om jag ska ha en vinter som jag gillar så ska det vara en vinter i trysil! gud vad jag älskar att åka i dom backarna, tipsar er att åka dit. för det är helt underbart. särskilt skidåkningen. känna skidorna åka mot snön. men i stockholm usch! gud vad jag vill ha sommar! tänker på sommaren varje dag.

S N A R T K O M M E R I N N E L I S T A N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0