det är som att jag liksom inte finns..

hur mycket betyder jag egentligen för er? känns inte som förut.
jag kommer aldrig ifrån tanken. den får mig att må dåligt.
men egentligen borde jag inte klaga. men ni ser mig inte.
jag är inte med i någonting liksom. det här är tankar som jag går med varje dag.
kollar uppåt men det känns typ som att allt går ner.
orkar inte tänka på det, och inte på dig/er mer. 
jag har iaf kämpat! ni har skitit i det. vad ska jag göra för att ni ska förstå mig?
allt känns som förr igen. jag hatar verkligen det mesta. försöker göra allt!
fattar inte varför jag känner såhär! det är sjukt. på nåra få personer kan det bli såhär.
försöker verkligen göra så att jag inte ska klaga. men jag orkar inte mer.
orkar inte hålla det inne alltså. vill verkligen ha någon som står mig sjukt nära bredvid mig nu.
tack för er som verkligen ställer upp, ni har stor plats hos mig.
jag orkar inte det här med. vill bara vara bredvid er som att allt var som vanligt igen.
det skulle verkligen vara min dröm just nu, alla har jobbiga tider. den finns hos mig nu.



den här låten beskriver mitt liv just nu↑


Kommentarer
Postat av: Ida

Finns! :)

2011-02-02 @ 21:12:36
URL: http://idalafontaine.blogg.se/
Postat av: Linnea

förlåt om du känner så och om jag gjort något. jag älskar dug och finns här för dig!! <33333333333333333

2011-02-03 @ 17:07:13
URL: http://baralinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0