♥ 2011

♥ helgen, tror det kommer bli riktigt mysigt, tacokväll på fredag och grejor!

♥sportlovet, om det går enligt planerna så kommer jag älska hela sportlovet!

♥stadium sports camp - gud vad jag längtar (inga fler kommenterarer)

♥smögen , som vanligt längtar jag till smögen!

♥eric saade - popular, gud om 11 dagar står sötnosen på scenen gör sitt bidrag sen kör han gärnet. längtar till att se det, och sen så sommarturnè & sen det jag längtat mest till hans nya album kommer ut!

♥GRÖNAN - sist men verkligen inte minst! grönan! gud vad kul det kommer bli, massa av mina kompisar får guldkort i år. fan vad nice. det öppnar 10 maj. ska vara där då, samlad på plats, oavsätt vilken dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0