00:00



nu är klockan sent, eller sent & sent. men är skit trött så'tt alla vet.
imorgon åker jag till sollentuna, ska vara barnvakt på kvällen.
sen studiedag på måndag, imorgon har jag ingen aning om  vad som händer..

"jag sitter för mig själv en skön sommar kväll och tänker på dig och allting som vi gjort abra du och jag en varm sommar dag allting känns okej men tiden går så fort och jag önskar att det aldrig tar slut för jag känner så här jag tror jag är kär känslorna bubblar inom mig, det känns så bra du och jag tillsammans och jag önskar att det aldrig tar slut"
fastnade på den


Kommentarer
Postat av: Linnea

nora den va 23:57 ajabaja! ;) <3

2011-02-06 @ 01:07:56
URL: http://baralinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0