Varför måste drömmar ta slut ? :(

Godmorgon bloggen, drömde världens bästa dröm. Helt seriöst. Men då blir man väckt av mamma. Haha, thank you mami (a) Ajaaa ;) Väcktes av en rolig nyhet iaf! Ska till London på höstlovet med Alexanders familj! Fatta vad kul? Så det blir från Torsdag - Söndag. Sjukt nirr ska det bli ;)
Idag blir det typ handla lite nödvändiga saker med mamma! Och sen ska vi springa & sen ska jag ut och snacka med Elin! Inte träffat den tjejen på evigheter! Shit, vi har jävligt mycket att snacka om kan man säga. Hihi. Sen har jag typ ingenting annat för mig på hela dagen. Men nu på morgonen ska jag typ morgonlana med Linus & Max. Vi får se hur det slutar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad drömde du då ? ;)

2011-08-14 @ 14:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0