TIGER FASIHON WEEK



Yes! Det var det som hände idag. Hihih, fasen så nirr det var.
Började med att jag och Emma var med på ett mascara regn, fick tag i två styckna. Samma med Emma. Sen typ hälsade vi på kissies brosa, peter08. hihi, tog idolbild med han, fett coolt. Sen blev vi fotade av metro, som kanske kommer ut på deras metro blogg. Fett coolt. Sen fick vi två små cola flaskor, as söta :') Sen så tog vi foto med Elin Kling & någon annan, Lena Ph. Eller vad hon hette. Hihih, sen var Emma tvungen att åka. Och då gick jag och mamma på modevisning och kollade på tiger's mode som kommer till våren. Lite snygga kläder var det. Vi satt en plats bakom Emma Sjöberg, sveriges kändaste modell genom tiderna, untz, untz, untz. Vi hade V.I.P också. Så fick en goodiebag som innehöll massor med hårgrejer. As bra saker till mitt hår.
- SORLIG GREJ, HITTAR INTE MIN SLADD TILL MOBILEN, MEN NI FÅR BILDER IMORGON -

Kommentarer
Postat av: Ellen

gaaasshhhhhh vaddd nice! :') <3

2011-08-12 @ 10:47:28
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0