Ta mig som den jag är, eller dra. För det här är jag

Jag heter Nora Isabelle Hedin. Jag lever mitt liv i Stockholm som tonåring. Jag fyller år i December, så blir oftast kallad för det där efterblivna barnet ;) Haha, jag har skillda föräldrar som bor faktiskt på två olika sidor av Stockholm. Hos mamma har jag en lillasyster, Hedda. Och hos Pappa har jag en hund, Molly. Jag går i en musikklass. Så jag sjunger helt ärligt HELA tiden. Spelar Gitarr, piano, elgitarr, bas & trummor också. Men det är sånt vi lär oss i skolan. Min dröm är att bli något stort inom musiken. Jag älskar att bli överraskad. Jag bara älskar det. Jag är också ett VÄLDIGT stort fan av Eric Saade, träffat honom.. Extreeemt många gånger. Jag är en rätt så galen tjej som är med om väldigt mycket hela tiden. Hatar när tiden står still & jag älskar att skämma ut mig själv. Jag har gått på handboll & dans med tar nu ett halvårspaus från båda och är ute och springer med mamma fyra gånger i veckan istället. Kompisar & familj är viktigt för mig. Håller båda väldigt nära mig. Oavsett om jag kanske inte visar mycket kärlek till min familj, eftersom jag är ute mycket med kompisar. Men gör mitt bästa. Jag är en äkta nattmänniska. Det är som att allt händer mig på natten. När mina vänner beskriver mig så beskriver dom mig såhär "Galen, klantig, skön & alltid glad" Det är den personen jag är. Bloggen betyder också vädigt mycket för mig, oavsett om jag inte alltid har tid. Skolan är helt klart mitt hatobjekt. Jag hatar skit snack också fyfan säger jag bara. Så jävla onödigt. Det här är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0