Svar på tal



"Vilka ska du göra idag? :)"

Det får vi se vilka det blir.. Om det är du som ska ha en design skriv gärna att du vill att jag på börjar din! :)

"Det där är väl ändå Lena PH? :D"

Jo, jag vet.. Det var lite klantigt av mig ;)

"Hur får man bilderna bredvid varann? :) <3"

Du lägger in två bilder bredvid varandra :)

"Och hur gör man så det blir skugga av texten under den som på din header? :)<3"

Du gör en likadan text som du skrev innan & sen trycker du på knappen som finns längst upp till vänstra hörnet inom alla "repskap" man kan använda till bilder osv.. Sen trycker du på den knappen sen kommer det komma upp andra grejer över dom där "repskapen" du trycker du på det som står före "Show Transform Controls" sen är det
bara att vända den! :)

"HejHej. Jo undrar om du skulle kunna skriva i ett inlägg hur man får till texten som du har på headern, azzå så att den blir så "glasig" elr vad man kan kalla det för. Skulle betyda super mkt^^ "

Visar i ett inlägg som kommer senare, så svårt att skriva den förklaringen! Men visar i något inlägg :)





Kommentarer
Postat av: Linn B

Du vet bilden på dig och Eric När tog du den och hur?

Alltså var och så

Tacksam för svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KRAMISAR!!! /L

2011-08-12 @ 17:27:34
URL: http://ericsaadelove.bloggo.nu
Postat av: Vickan

Det är ingen stress med min men om man får det så skulle jag vilja att du gjorde min :) <3

2011-08-12 @ 20:06:06
URL: http://mevickan.blogg.se/
Postat av: Gardmoa

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-09-15 @ 11:19:13
URL: http://gardmoa.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0