STOCKHOLM IMORGON..

Asså jag vill inte åka hem, haha. Vet inte varför men vill verkligen inte. Efter dom fyra veckorna här, så vill jag inte tillbaka hem. Men det blir väl säkert grymt. Men usch vad jag kommer sakna smögen. Den här sommaren här har varit helt galen! Så jag vill inte hem. Har precis solat & badat med mera med Nella, hon sov här igår, fett chill vi hade! Men vi somnade as tidigt ;) Men aja. Ska till henne senare. Jag vet att jag inte uppdaterat så bra, men jag tänker inte säga förlåt, för det är sommarlov, aa ni vet ju själva hur det är, alla har bloggpauser nu liksom, skulle jag egentligen också haft, men så blev det inte.



från rix fm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0