Party all day, every day



Tjollahopp, haha driver. Men hej hej. Ja, idag har jag varit ute med båten & solat med mera.
Var fett najs & börjar faktiskt bli riktigt brun nu! Eller för att vara mig iaf. Jag blir inte lätt brun. Sjukt trist. Aja, Men nu ska jag typ snart käka sen lunch? Hah , lunchmiddag eller vad som sa. Blir fett najs dag imorgon iaf! Då ska jag dra mig in till göteborg för jag ska på liseberg med mina yngre kusiner! Ska faktiskt bli tjockt najs ändå. Men det ska typ bli överfint väder. Vi får se om jag lever efter.. Hahah, men ska åka mycket vatten grejer & bli lite blöt (y)



Kommentarer
Postat av: anna:)

Snälla, kan du hjälpa mig med en sak?

Hur lägger man in en header på blogg.se

jag har försökt jättelänge nu men vet inte hur man gör :(

2011-08-02 @ 17:05:50
Postat av: maja fast med e.

vill du veta en grej ;ooooooooooooooooo att om du inte skulle vart på sportscamp skulle jag aldrig behövt att sakna dig? fattar du den sköna känslan egentligen, att slippa sakna dig så att det gör ont, ganska härligt om jag får säga det själv. men nu är det så att du var på ssc, om jag fick träffa dig, och så saknar jag dig så att det gör ont, men vet du det lilla roliga med det hära ;ooooooo att bland det bästa på stadiumsportscamp var att få träffa dig, så egnetligen så ägde det att du var på stadium (hihhihi, har sagt olika namn på stadiumsports hela tiden, duktigt va, vavvavvava? :$) tjarå, tyckte tjarå lät ganska tufft om jag får säga det själv..

2011-08-02 @ 17:51:23
URL: http://mejabrandelius.blogg.se/
Postat av: Nora Svenlin

Snälla kan du fixa min design har frågat förut men du har inte gjort någon. Förstår ifall du inte har tid/orkar men jag skulle iallafall vara sjuuuukt tacksam om du kunde hjälpa mig ! :)

2011-08-02 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0