On my way home.

Påväg tillbaks till Stockholm igen då. Vill inte! Vill stanna här. Men ska väl bli nirr att komma hem till alla vänner. Plus min andra familj.. Kanske blir grönan imorgon också! För verkligen alla jag känner ska dit imorgon, så hoppas det går bra för min mamma. Nu har jag alldeles nyss åkt förbi uddevalla, så har några timmar kvar asså ;) Haha. Kommer sakna alla som fan här på Smögen, men träffar ju dom nästa år. Men de är så långt kvar.. Har iallafall underbara minnen från det här året, som kommer sitta kvar hela livet!

UPDATE - får damp för att det går inte att ladda upp bilder..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är bilderna du ska lägga upp headers till andra? :)

2011-08-05 @ 18:56:03
Postat av: Emma

sv: du kan lägga in dom på mitt konto eller skicka i kuvert! :) :D

2011-08-05 @ 19:01:57
URL: http://byemster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0