"Om du gillar det här, så skriver jag om dig i min blogg" Del 1

Tar tjugo stycken i taget, här är dom första tjugo!

Felicia Lundaahl
Känner inte dig, men fan vad söt du är bruden!

Alba Birkhammar
Gud, awesome tjej. Men humor, vi måste träffas oftare finis! Min då avstår jag gärna att äta sushi, hahahah, kommer aldrig att våga, hihih, puss :*

Dani Lind
Söt liten kille & social och sådära!

Irma Bergdahl
Helt seriöst jag dööör, haha våran humor äger! Kan sitta och as garva framför dataskärmen! ;) Hahah vi får verkligen träffas mycket tjejen, du är störtskön och fett söt

Alice Englund
Extreeemt fin tjej, så att man dör ju lite asså! Vill lära känna dig mycket bättre! Avgudar ditt utseende!

Frida Berg
Superfin som vanligt dåra, alltid fin & kommer alltid att vara. Fett social, osv osv..

Robin Floberg
Skit mega söt & snäll. Känner inte dig så bra, men det ska vi bli bättre på ? ;)

Benjamin Abbaspour
Fett trevligt och snygg ;) Inte för att jag snackade så mycket med dig på ssc, men fett snäll :)

Christian Heijbel
Snäll, men retas mycket ;) Och snygg & så :)

Simon Svanberg
Seriöst, bäst på raggningsrepliker, haha det kommer jag aldrig glömma! As skön & snäll och snygg! :)

Emma Svensson
Jätte snygg tjej. Dör för ditt utseende. Snäll & bra blogg.

Johanna Sic
Fett mysig tjej, men känner sig bekväm i ditt sälskap och super lätt att lära känna! Supersöt är du också gumman!

Jakob Briheim
Broder Jakob, broder Jakob, sover du, sover du, osvosv.. Hahah, vi sjöng så varje gång vi såg dig! ;) Men fett snäll & super söt! :)

Alexander Eriksson
Trevlig liten prick som vet att jag äger på att åka longboard! ;) Söt & snäll osv! ;)

Cecilia Svanberg
Min fina ängel, som är så sjukt saknad! Jag längtar redan tills nästa sommar då jag får träffa er igen.. Älskar dig sjukt snuttis :*

Felix Rossbaum
Galen, söt och snäll - Felix Style!

Niklas Hagman
Jätte gullig kille, med humor. Lärde känna dig nu i somras så har inte så många minnen med dig, men du är skit snäll & as söt! :)

Gustav Rubbestad
Retar mig hela tiden! Jaja, det har jag lärt mig att leva med nu ;) Haha, söt & snäll och rolig! :) Och din blogg är ju helt awesoooome och du skriver roliga facebook statusar!

Angelica Muller
Vet inte hur man gör prickar över "U" hihi, så det blev så iaf :D Men supersöt tjej! Helt galet. Och är säkert super snäll också, vill lära känna dig bättre! ;)

Nella Svanberg
Hittar inga ord, helt underbar är det bara. Fattar inte hur du lyckas. Saknar dig galet. Och längtar tills nästa sommar när jag får träffa dig igen, kärlek! :*

Gabriella Kelava
Finfinfin, du är finast! Hihihi, så söt så att man dör lite. Måste lära känna dig bättre din snälla korv! Du har humor bruden. Om man känner sig otrygg ska man ringa? Kommer du ihåååg!?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha Tack nora, same shit me dig med ;) <3

2011-08-27 @ 13:47:26
URL: http://johannasic.blogg.se/
Postat av: Angelica

tack :D Du är också jättesöt! Vi får ta och träffas någon gång och lära känna varandra bättre! :)

2011-08-27 @ 13:57:04
URL: http://angeelicaaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Skitnajs blogg:) hur gammal är du? Kramkram

2011-08-27 @ 14:01:22
Postat av: Alba

Klart han är Nora ;) .. bara lånar lite thehe!

2011-08-27 @ 14:36:03
URL: http://albabirkhammar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, ja klart jag kommer ihåg, haha desamma bruden, du e grymt rolig att va med ! <3

2011-08-27 @ 16:04:41
Postat av: Alice

Sv, Naaw! Du gjorde verkligen min annars totalt sämsta dag! :)

2011-08-28 @ 01:24:48
URL: http://aangeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0