Läsarfrågor!



Kan inte du fortsätt med skönhetstips i bloggen? ;)


Jo men visst!

Kan man adda din facebook ? :)

Klart att man kan adda mig! skirv bara Nora Hedin, så kommer jag nog upp! :)


Bra citat, har du kommit på det själv ? (:


Ja, det kom jag på själv! & Tack


SÅ, du kommer inte kunna göra designer !? :(((((


Jodå, tills jag lämnar in datorn! Ska sitta med designer till sent ikväll!

vad drömde du då ?

Hahah , lite privat för att skriva det kanske :$ Men det var om en kille som jag gillar & drömde om honom i drömmen också, hahaha gud vad barsligt det där lät! ;)

heeej! :) kmr du nt kunna göra bloggdesigner nu? lr jag fattar nt hahah ;) kram! <3

Jodååå, din är snart klar btw ;) Kram!

Är du modell eller något eller ?!


Hahah, nej jag är ingen modell! ;) Jag & min kompis blir fotograferade på fritiden! :)

HAHAHAH, så fick du rådjurs gift på den armen så de stank i hela huset och du fick tvätta bort hälften, hahah lite humor :')


Hahha, fyfan! Kommer ihåg hur sur jag blev då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0