Kvällens planer & Nästa veckans planer

VAR NYSS UTE OCH SPRANG, STOOOOLT

KVÄLLENS PLANER
Ska träffa Elin & drar ner till norrviken IP & träffar Gabbe & Louise. Sen drar jag och Elin till viby igen och sätter oss på viby plan? STANDARD. Men först, fixa mig & handla ;) Ahahah, mobb offer # 1 Men aja, sen blir det hem och fixa mig lite mera och sen dra ut dårå.

Måndag - Nella & Cissi kommer till mig ändå från Smögen. Vi drar ut på kvällen med Oscar, Max & Linus. Och kanske shoppa i mellan det också.

Tisdag - Ung08, vi möter upp Fanny där och är där hela dagen. Sen slaggar alla vi fyra hos mig.

Onsdag - Grönan, alla drar dit och om vi hinner till ung sen så drar vi dit också, sen slaggar vi hos Fanny

Torsdag - Ung08 och slagg hos Fanny alla fyra ;)

Fredag - Ung08 och sen ska vi dra på bio & sen lämna Cissi & Nella som åker hem då.. "/

Lördag - Ingen ung! Jag & Fanny ska på en släkt grej på en ö, med massa andra familjer.. Ååhh , ruttna -.-

Söndag - Alexanders konfa! Jag & min familj drar och kollar på det & Emmas familj ska vara där också ;) Fett chill!

SEN BÖRJAR SKOLAN, FYFAN !




Gabbe & Jag igår ♥

Kommentarer
Postat av: emma

vara med i dagens blogg?



http://emmadewi.blogg.se/2011/august/vinnarna-av-dagens-blogg-ny-omgang.html

2011-08-14 @ 18:40:42
URL: http://emmadewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0