Hej babes

Hej babes, har tomma planer på listan idag. Vilket är fett sorligt.. Aja leter efter min kamera sladd för fullt. Alla bilder på Eric sen konserten! Blir seriöst super ledsen om jag inte hittar den.. :( Sad face. Aja, ska fortsätta, jag måste hitta den! Jag håller iaf på med en ny design till mig. Ni som har beställt, era börjar jag med ikväll och imorgon! Så dom blir klara! Ändå rätt najs väder idag! När mamma kommer hem så ska jag väl följa med henne och handla så kan jag köpa lite godis, eftersom det är lördag idag :$
Underbara ungar

Kommentarer
Postat av: Sarah Carlsten

aa :) säg till när du länkat mig! Puss

2011-08-27 @ 16:36:16
URL: http://sarahcarlsten.tk
Postat av: nora svenlin

Hej ! Skickade ett mejl till dig om du kunde fixa min design! dock vet jag inte om det kom fram, min data laggar lite.

Du kan vell kolla det? :D kraaaam

2011-08-27 @ 16:37:20
URL: http://norabofeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0