"Gilla så skriver jag om dig i min blogg" Del 2

Clara Arvidsson
Fin tjej som jag har massor minnen med, tyvärr är vi inte lika mycket med varandra längre.. Saknar det vi hade bruden
Emma Gröttheim
Typ sötaste flickan i världen!? Jag dör för ditt uteseende och din blogg är underbar.
Lovisa Puskas
Saknar dig min fina flicka. Vi får ses snart sötnos, du är underbar!
Maria Munther
Omg, älska din profil bild asså! Känner inte dig så bra, men säkert as snäll och du är fin som satan!
Philip Ahlgren Davidsson
Super söt och hur gullig som helst! Var as kul att lära känna dig!
Malte Nyman
Världens coolaste fan. Söt, social & rolig! ;)
Ellen Davidsson
Saknar dig så himla mycket vackra människa. Vi ses om ett år!? Gud vad fort det går! :)
Jocke Syrèn
Känner inte dig så bra egentligen, men snäll & rolig & söt
Amanda Teir
Så jävla rolig, as lätt att lära känna. Haha, stört skön och hur söt som helst. Döda dig för din söthet!!
Sarah Carlsten
Helt seriöst, byta utseende ? Sjukt snygg är du. Bra blogg!
Amanda Florbrant
Jätte söt & verkar extremt snäll!
Filip Håkansson
Söt, snäll & rolig! :)
Gabriel Ferriere
Skit söt kille, som är enoooormt saknad. Var as kul att lära känna dig!
Kassandra Papadopoulou
Åhh, önskar att jag var lika söt som dig. Vill lära känna dig mycket bättre. Har hört att du är en skön brud!
Jonathan Franzèn
JONNNTTEEEE!!! :D Man blir så glad när man tänker på dig! Min snygga killkompis och hur snäll som helst! :)
Evelina Ahlberg
Snygging! Saknar dig. Hoppas vi ses nästa år igen! :)
Harald Lindberg
HAREEEEN !!! Harald du är stört cool ffs, hihi. Söt & knasig är va du är!
Ida La Fontaine
Har sjukt många minnen med dig, obeskrivliga minnen. Du stavas underbar :*
Mimi Wännerdahl Janrik
Hihi, är helt galet taggad på att träffa dig din galna människa. Hehe saknar dig finis!!

Klaus Ewoldt
Min finaste's pojkvän!!! Och du är hur söt som helst Klaus! Och as bra killkompis

Kommentarer
Postat av: amandaflorbrant

Tack, detsamma Nora! :)

2011-08-27 @ 18:57:28
URL: http://sneeky.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack, detsamma ! :)

2011-08-27 @ 19:34:20
URL: http://mariamunther.blogg.se/
Postat av: Emma

AAWIE!:) va gullligt, dsm! :D tack så mycket! :)<3

2011-08-28 @ 10:47:33
URL: http://byemster.blogg.se/
Postat av: lisacorneliaa

Allt bra? :D

2011-08-28 @ 16:34:38
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0