Aweeesome night

Kom alldeles nyss hem från en lyckad kväll, förutom att det började ös regna. Det var mysigt i början men sen blev det så jävla kallt.. Men då satt jag och Elin bara och snacka om allt, det var mycket kan man säga. Men aja, sen träffade vi Louise, Pelle & Emanuel. Sen träffade vi Robin, Gibbe, Philip, Danne, Gustav, Andreas & Emil & hoppas jag inte missat någon, för isf fett taskig :$ Men sen åkte jag, Philip & Andreas hem. Och vi gick i dödsbaken när det är såhär sent, fatta läskigt!? Höll på att dö. Man aja, nu är jag hemma iaf! ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Alba

Nej nora du är söt ! :*

2011-08-14 @ 23:58:24
URL: http://albabirkhammar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilkas designer blev du klar med? :) <3

2011-08-15 @ 09:48:07
Postat av: Ellen

sv: woop tack. du var säkert den enda.. hahah :') <3

2011-08-15 @ 10:10:57
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0