svar på frågestunden del 3 - sista

Postat av: elin

Nej, men har du någon gång känt att du inte har räckt till? <3
och varför är våran humor så bra? :D

URL: http://elinwallons.blogg.se/

sv;
1. ja många gånger !
2. för att vi är så bra


Postat av: Jefi ♥
Vad tycker du om mig?
♥♥♥
URL: http://jefi.blogg.se/

svar: du är en sjukt söt tjej som jag litar på
Postat av: lovisapuskás

1, Saknar dig mig? Jag saknar iallafall dig!
2, Hur mår du?
3, Vad ska du göra i sommar?
4, Ska du köpa guldkort?
5, Ska vi hitta på något i sommar?
6, Om jag åker till Sollentuna nästa veckan, kan vi träffas då?
7, Gillar du glass på stranden?
8, Hur går det med killarna?
9, Någon på g?
10, Vem är bäst!? (Du får bara välja mig ^^)
11, Kan vi göra länkbyte?
Pusssssssssssssssssssssssss på dig gummna. Hoppas det räcker. Du har ju annars massor med andra kommentarer. Jag läste inte igenom alla andra så ifall jag har likadan fråga som någon annan.. så är det inte mitt fel.
LOVEU! <3


URL: http://loovisapuskas.blogg.se/

svar:
1. gumman ! jag saknar dig otoligt! ;*
2. jag mår bra, du då? :)
3. träffa dig, åka till turkiet, grönan, ssc åh jag har massor av planer !
4. JAAA :D
5. det är klart vi ska !
6. gäääärna !
7. ja , jag älskar ;)
8. jodå det går bra! ; )
9. oooja !
10. okej, LOVISA :D
11. jaa ;)
hihi , jag älskar dig också gumman, puss !
Postat av: anna :)
1. favorit färg?
2. favorit klädsel?
3. favorit blogg?
4. favorit låt?

hehe lite frågor :p <3
URL: http://aglinders.blogg.se/

svar:
1. rosa och lila och vit ;)
2. tights , linne, och snygg topp!
3. svååårt!
4. olagligt att välja en :)
taaack <3
Postat av: fridaaaaaa
TjosanTrosan Noris
varför är jag bäst?
gillar du majs?
gillar du oliver?
gillar du spenat?
singel/pojkvän?
kladdkaka/kokosbollar?
fuck/fan? asså vad säger du mest(aa)
pizza/tacos?
jeans/tights?
blond/brunnet?
hur ser din drömkille ut?
var bor du?
varför bor du där?
vill du flytta?
är du lycklig just precis nu!?
vad stör du dig på just nu!?!
vad är du mest glad över nu?
vad har du på dig nu?
är du hos din mamma eller pappa idag?
aja nu ska jag dra men vill du veta en sak? JAG ÄLSKAR DIG FAN MYCKET SÅ PUSS PÅ DIG!
 URL: http://ffridadalvik.blogg.se/

svar:
1. för att du blir som dom du umgås med (syftar på mig)
2. jaa :)
3. ja ;)
4. ja :)
5. pojkvän !
6. kladdkaka
7. fan
8. taacos
9. tights ! ;)
10. blond på sommaren, brunett på vintern ;)
11. sollentuna / huddinge
12. för att min föräldrar flyttade dit
13. kanske
14. nej ..
15. att mina föräldrar sitter i mitt rum
16. att svara på dina söta frågor :)
17. mjukisbyxor och ett linne.
18. mamma :)
19. vet du? jag älskar dig också , underbara unge ♥
Postat av: Cassandra
Hur många läsare har du? :)
URL: http://cassandrabooks.blogg.se/

svar: runt 150 per dag ! :)
Postat av: Nicole
Favorit färg?
Favorit bok?

svar:
1. kolla upp ;)
2. egoboost !
Postat av: ida
bästavänner?
bloggar du läser?
beskriv mej med tre ord?
vad är det hemskaste som har hänt i ditt liv? (bara välja en sak)
vad är det bäst som har hänt i ditt liv? (bara välja en sak)
singel elr pojkvän?
senap elt ketchup?
rosa elr lila?
bk elr? donken?
vem kan du berätta allt för? (bara en person)
är jag bäst, du får bara svara ja på frågan!
älskar dej! <3
URL: http://idalafontaine.blogg.se/

svar:
1. har bara en ända bästavän! men många nära :) men bästavän: fanny.
2. alla mina länkar plus kissie och dom
3. älskad, underbar, vacker
4. När Moa dog... "/
5. när jag fick gå backstage in till eric, som du fixade !
6. pojkvän
7. kepchup
8. lila
9. donken!
10. fanny
11. jaaa
älskar dig med


Postat av: catiis
hur kan du vara så grym på matte nora , min fsvorit elev forever babe

svar: hahaha den här frågan har jag frågat ;) hahahaha



SÖT SÖT SÖT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0