svar på frågestunden del 1

Postat av: frida
varför är du så fin ? 
URL: http://frudas.blogg.se/

svar: för att jag känner dig <3

Postat av: Fanny ♥
Läängtar du till ssc?? :)<33333
(dum fråga)
URL: http://fottofanny.blogg.se/

svar: skoja inte, längtar ihjäl mig !! <3
Postat av: FANNY HEDIN
1 Kan du svara när jag ringer i telefonen ikväll ?:)
2 Kan vi gå på the wave festen?
3 varför känns Hedin namnet som det coolaste efternanmnet jag någonsin hört?
4 ska du till smögen på påsken?
5 då tycker jag vi ska åka tåg?
6 gillar du mjölk?
7 gillar du oboy
8 jag gillar juice gillar du de?
9 brukar du dela dina mackor eller äter du dom hela?
10 gillar du pizza kanter ?
11 vill du ha en godis ?
12 chips eller godis ?
13 brukar du bita på dina pennor när du tänker?
14 varför sitter du där du sitter?
15 vad har du gjort idag?
16 du gillar mina awesome frågor eller hur ?
17 gillar du mina fötter?
18 vad tycker du egentligen om morötter
19 dator eller mobil?
20 Bk eller Donken?

svar:
1. jorå
2. thehe nej ;$
3. för att det är det också :)
4. ja, VI ska !
5. japp ;)
6. ja fett gott egentligen.
7. jarrrååå!
8. aahråå!
9. hela, men subway halva
10. nja...
11. mmm...
12. chrie phire !
13. njaa. ibland kanske ;)
14. för det är ett mysigt ställe
15. jag har vart med bus luven
16. jarå ! uppmuntrande
17. JAG HATAR DINA FÖTTER , ISKALLA!
18. gott, men helst refflade...
19. DAAAAAAATOR
20. doooonken


Postat av:
Brukar du pulla?
Vad använder du för trosor?

svar:

1. självklart , varje dag! nej pucko

2. kolla i min garderob vännen!

Postat av: Ellen
vad tänker du på just nu?
Hur många tänder har du tappat?
Tycker inte du att hon ellen feldt är rätt cool?
Om du bara fick äta en maträtt i ett helt år, vilken skulle det vara?
puss!
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

svar:
1. jag tänker på dig & din fråga och eric :)
2. alla! :) stooolt
3. JARRÅÅÅ
4. taaacos, det regerar över världen
Postat av:
Ska du på eken cup ??
Tränar du något mer än handboll?
Närmaste vännerna ?
vill du vara en känd bloggare ??
HAFFFAAAAAAA EMIIIIIL NURÅÅ FÖR FAAAAN NOORA
puss babe

svar:
1. förmodligen om jag är hemma :)
2. dans och spinning :)
3. ellen, lovisa, fanny, linnea, frida & elin

4. nja.. kanske faktiskt !
5. thahahahah
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0