TRÄÄNAT

handbollsövning - Mimi Wännerdahl-Janrik gör allt helt perfekt, man skulle slänga sig på en matta och sen kasta bollen i mål. sen kommer Simona Ellabella Rosi som failar totalt med hela övningen, men landar iaf på mattan! sen kommer jag Nora Hedin & hoppas utan för mattan fatta min känsla i mitt knä, buhu... ;(

YES ÄNTLIGEN BÖRJAR DET KÄNNAS SOM ATT DET GÅR BRA PÅ TRÄNINGARA IGEN, LITE IAF, känns bra
haha min status på facebook, ska snart ut med elin&göra någonting busigt, mihihih.. blev ingen shopping idag jag ska först visa mamma vad vi ska köpa, så det kanske blir imorgon? ska vara med elin imorgon också vet inte, upp till mamma. på fredag åker jag till pappa. men kanske ska jag kolla med victoria isåfall om hon vill träffa mig & nåra fler.. aja vi får se, men tror att det bara blir sån dära "sitta hemma kväll" på fredag. men lördag kör vi gärnet! jag ska vara servetris på min gulliga kusins kalas med fanny, sen sover fanny hos mig, söndagen spenderas nog med fanny då :)



så jävla normala. fina också.

Kommentarer
Postat av: Linnea Ljung | BLOGGDESIGNER ♥

Ny design uppe, kommentera gärna vad du tycker :)

2011-04-06 @ 20:46:02
URL: http://linnealjungs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0