tar allt från början, första början..

Jag vet inte hur jag ska skriva det här, för på något sett är tankar så svårt att få ner.
speciellt nu, eftersom du betyder så mycket för mig. Men jag tar allting från början.



visst jag var liten, du var äldre. men kusiner var vi iaf.
det är ju inte så mycket just jag kan säga om den tiden, varken du eller jag '
vi minns inte det nu, det var 13 år sen. men det betyder att jag har känt dig i tretton år.
min bästavän från den första dagen jag föddes, har jag alltid känt dig!


åren efter var likadana, vi sågs på släkt middagar, och sov över ibland och så.
men det var aldrig vi som bestämde oss för att träffas själva. det är svårt när man är liten.
man hade ingen mobil eller någonting! men iaf vi var på smögen alla dom tre långa härliga veckorna tillsammans. och vi var också på kanariörna faktiskt, som jag knappt inte kommer ihåg någonting ifrån förutom att vi var så
sura för att vi inte fick dela säng då. och att vi badade till vågorna. underbart!



vi var inte så bra vänner under tiden 2006 - 2008.
men två tusen nio, tog vi kontakten igen. började med att du sover över hos mig...
sen din fest, men massa struligheter.. sen smögen.. underbar tid, som vanligt.
det var den tiden som vi avgudade alla fjortisar. herregud. vi satt tom och kollade på videoklipp
(stockholms värsta fjortisar 2008, med mera..) rätt pinsamt egentligen...
den sommaren slutade det iaf med att vi blev wnb's...




vad hände då liksom? jo vi förvandlades, till stora fjortisar! men samtidigt hade vi det jävligt tufft & sjukt roligt tillsammans. vi hamnade på massa fjortis fester bara sådär..
vi var alltid med varandra varje helg, som nu. saknade varandra efter en sekund, som nu.
vi blev hatade och älskade. till och med sollentunas största fjortisar, pinsamt ;$
men jag skulle aldrig klarat något utan dig! det är verkligen ren sanning.



sommaren kommer snabbare än nånsin, shit vad mycket minnen !
ahah , festen utan för mitt fönster efter min fest, haha minns du? otorligt undebart.
jag har delat mina bästa dagar med dig...



sen kom smögen! kan inte förklara, tre veckor med dig! en gång om året..
för jag vara med dig tre veckor, nonstop! underbart. smögen.. det är där allt händer.
det är där vi har flest minnen ifrån.. det är ju fakitskt så.
men jag har inga ord att beskriva det... du fattar vad jag menar.



hösten kom och skolan började igen...
det blev det där att träffas varje helg igen..
och så fick det självklart bli. början av sjuan var underbar tid. inga problem alls. allt var på topp!



höstlovet spenderades med dig, hela höstloveeeet! woohoohohoho party



vintern var hemsk för oss båda.. jobbigt, alla har den tiden man bara sjunker ihop ibland.
då var det bra att finnas för varandra, det gjorde vi också
bästa minnet i vintern; självklart
trysil!


nu
har vi kommit in i våren 2011. betyder vårat fjortonde år tillsammans & trettonde vår!
det är många år! jag andas så länge du andas, du är min luft.



tagga inför sommaren 2011 & resten av alla andra år & somrar.
OCH PÅSKEN PÅ SMÖGEN BLIR UNDERBAR, vi ses imorgon ;*
SRI LANKA 2012 LÄÄÄÄÄNGTAAAR SOM FAAAAAAAN
bästavän jag älskar dig, obeskrivligt mycket!
MINNENA MED DIG, SLÅR INGEN!
ingen kan ta din plats..



VET ATT DET DRABBADE BLOGGEN LITE, MEN JAG VAR VERKLIGEN TVUNGEN






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0