SVAR

"Jag fattar inte precis vad du menar med det som står i din logg på facebook när jag trycker på länken fattar jag iget kan du inte förklara på bloggen? <3"



Jo, jag vill att ni skulle rösta på min mattelärare, eller aa vikarie, han vill vinna. så hjälper honom lite.
med att lägga ut det på facebook & grejer. men nu tänkte jag lägga ut det på bloggen.
för att rösta klicka på hjärtat och logga in på din facebook & gilla sidan som kommer att komma upp när du har röstat
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK !
tryck hära ni vet inte hur glad han skulle bli om han vann :')
han pratar om det hela tiden, tänk att jag är så snäll mot min egna lärare :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0