sooovmorgon&fredagsmyys!

älska dagen har bara fyra lektioner idag , så skönt ! efter skolan möter jag upp fanny och vi kanske träffar frida
och någon till :) vi får se ska snacka med frida i skolan. jag är helt klar och ska gå om 45 minuter, fast frukost har jag inte fått i mig riktigt ännu, menn snart så ;d, tack för ditt mysiga inlägg fanny ;)
men nu ska jag hitta en kofta till min outfit ;) haha :) kommer lite bilder sen.. jag kommer inte ha bästa uppdateringen ikväll men dom efterlängtande bilderna från förra veckan kommer deremot upp någongång i kväll.
och jag tänker svara på frågestunden den här morgonen så har jag det fixat ! (y)
puss

'

bild från förra veckan , eller nej måndags ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0