sånt här gillar vi !

från: helena
nora saade hedin, jag började läsa din blogg i augusti tror jag och fastnade för den direkt! sen efter ett tag tyckte jag du var en underbar cool tjej som visade vem du var, du verkade inte rädd för någon, du var helt enkelt super cool! vi började ta kontakt lite smått, men det blev inget vidare...jag vill jätte gärna träffa dig i sommar, du fattar inte hur mkt du betyder. du har allt. du är en fantastik chey. du hjälpte mig jätte mycket när du skrev på sms att jag hade mycket lång tid kvar att leva och jag skulle ta vara på tiden för du hade det inte lätt. du är som en stor förebild för mig och även dom orden du skrev har hjälpt mig så mycket! att få träffa dig skulle betyda mycket mer, du är sveriges coolaste brud! du har gått igenom mycket, men ändån lyckas ta dig hit du är idag. det är inte alla som klarar det. dessutom är du super söt och jag ÄLSKAR din stockholmska dialekt. jag hoppas att du ska veta att du har hjälpt mig så mycket, tack nora! jag vet att vi knappt känner varandra men jag hoppas att vi komemr bygga upp vår vänskap. tusen tack!
/helena saade.
ps. suger på att skriva sånt här, men ville bara tacka dig! ♥


fick av bruden på facebook, som meddelande !
herregud , helt underbart att få sånt här, du är helt underbar du med! sånt här gillar vi! tack för dina fina ord & detsamma kära du ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0