mina veckor tills lovet

DEN HÄR VECKAN

måndag -
ni vet redan, men hade konsert

tisdag - sjuk men tänker nog gå ut & röra på mig om ett tag.
onsdag - skolan , men fett soft kolla på film hela dagen & ha föreläsning sen träning
torsdag - elin förmodligen, sen träna !
fredag - åka hem till pappa! skulle träffat victoria , men eftersom jag åker till pappa blir det in så.
lördag - ska shoppa på dagen , sen träffa fanny vi ska vara sevitriser på våran kusins barnkalas sen sover fanny hos mig, om det går enligt planerna!
söndag - vara med fanny ett tag, sen plugga säkert ..

NÄSTA VECKA

måndag - skolan sen träning
tisdag - skolan sen kanske centrum ett tag sen träning
onsdag - skolan sen träning
torsdag - skolan, elin kommer till mig & sen träna !
fredag - träffa victoria ? om det går :)
lördag - ?
söndag - ?

LOV

SMÖÖÖÖÖÖGEN, men hela tjocka hedin släkten !
myyyyyysigt, saknat smögen så det är helt sjukt

SEN

grönan: Öppnar en vecka efter det
bara: sex veckor sen har vi lååångt sommarlov



SNART ÄR DEN HÄR, sommaren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0